דיקור סיני לדלקת מפרקים

דיקור סיני לדלקת מפרקים

מלאו את פרטיכם ונחזור בהקדם

דיקור סיני לדלקת מפרקיםהתמודדות עם דלקת מפרקים אינה כרוכה בטיפולים תרופתיים בלבד. קיימים מספר טיפולים אלטרנטיביים אשר מסייעים להקלת הכאבים, ובכללם דיקור סיני.

במאה השש עשרה, האמינו רופאים סיניים כי מחלות נוצרות בשל חוסר איזון של אנרגיה בגוף. באמצעות דיקור עם מחטים חד פעמיות, ניתן לעורר את 14 המרידיאנים הגדולים של הגוף, או ערוצי האנרגיה, על מנת לגרום להם להתנגד או להתגבר על מחלות ובעיות רפואיות ובכך לטפל בחוסר האיזון.

הדיקור הסיני מפחית אף את הכאב באמצעות הגדלת שחרור חומרים כימיים הנקראים אנדורפינים וחוסמים את הכאב. הוא מטפל בנקודות רבות של עצבים קרובים, שכאשר הם מגורים, הם גורמים לכאב או לתחושות עמומות בשריר, אשר שולח מסר אל מערכת העצבים המרכזית, המוח ועמוד השדרה, וגורם לשחרור אנדורפינים המיוצרים בגוף בזמני כאבים או מתח. בשילוב עם נקודות עצב אחרות בגוף, כגון כימיקלים המשנים את הדחפים העצביים, נחסם מסר הכאב ואינו עובר למוח.

דיקור סיני יעיל ביותר לטיפול בכאבים כרוניים כגון דלקת מפרקים, גב תחתון, צוואר, כאבי שרירים וכאבים לאחר ניתוח. רופאים ממליצים על טיפול זה לצד שיטות טיפול אחרות כגון טיפול תרופתי או טיפול פיזי.

מהלך הטיפול בדיקור סיני

לפני הטיפול מספיג המטפל בחומר אלכוהולי את כל נקודות הדיקור. הוא משתמש במחט מתכת דקיקה ונועץ אותה על כל נקודה. מספר המחטים הנדרשות לטיפול עשוי להשתנות והדיקור מתבצע בעומקים שונים הממוקמים בזהירות מתחת לעור.

לאחר שמוחדרות המחטים, הן נותרות נעוצות בנקודות הדיקור למשך מספר דקות עד שעה. במהלך הטיפול גורמות המחטים לסחרור אנרגיה חשמלית בגוף או חימומו על מנת להגביר את השפעת הטיפול. כאשר החשמל מוזרם, חש המטופל תחושת עקצוץ. יחד עם זאת, אם התחושה חזקה מידי ניתן להפחית את העוצמה בכל שלב.

בסדרת טיפולים, משתמש המטפל בצירופים שונים של נקודות וטכניקות דיקור. שילובים אלו מסייעים לעורר מקורות חדשים של ריפוי.

החדרת המחט כרוכה בתחושת דקירה קלה בעת חדירת המחט, אך היא פחות כואבת מדקירת זריקה, שכן המחטים דקות הרבה יותר. המטופל עשוי לחוש תחושת כבדות, חוסר תחושה, עקצוץ, או כאב קל לאחר החדרת המחטים.

מספר הטיפולים הנדרשים נקבע על פי המצב האישי של דלקת המפרקים וחומרתה. טיפול אחד בדרך כלל אינו מהווה הקלה על כאב מתמשך. בדרך כלל יש צורך לפחות בשני טיפולים שבועיים במשך חודש עד חודש וחצי. יתכן שיהיה צורך במספר טיפולים לפני ההקלה.

יתרונות הדיקור הסיני

אחד היתרונות העיקריים לטיפול הוא כי השיטה היא טבעית ונטולת סמים למזעור הכאב. בדרך כלל מפתחים אנשים סובלנות לטיפולים תרופתיים, ונזקקים להגברת המינון על מנת להשיג את ההשפעה הדרושה. מצב זה אינו מתרחש בטיפול בדיקור סיני. בנוסף, המטפל יכול לבחון באופן מיידי את תגובת המטופל ולבצע התאמות במידת הצורך.

טיפול בדיקור סיני אשר מתבצע עם מחטים חד פעמיות בתנאים סטריליים באמצעות מטפל מוסמך, אינו כרוך בסיכונים או סיבוכים.

מומלץ להגיע עם מלווה את הטיפול הראשון של הדיקור, על מנת שתהיה הסעה בטוחה הביתה בתום הטיפול. הדיקור עשוי להיות בעל השפעה מרגיעה מאוד, אשר אינה בטוחה לנהיגה. מומלץ לנוח במשך מספר ימים לאחר הטיפול, וחשוב להמשיך לצרוך את תרופות המרשם לדלקת המפרקים.

074-7691313 דילוג לתוכן