דלקת מפרקים גראס רפואי

דלקת מפרקים גראס רפואי

מלאו את פרטיכם ונחזור בהקדם

דלקת מפרקים גראס רפואיאנשים הסובלים ממחלות ודלקות שונות בפרקים מתקשים, לעיתים, למצוא מזור לבעייתם באמצעות הרפואה הקונבנציונאלית. לכן, אין פלא שעבורם, החיפוש אחר שיטות טיפול או תרופות אלטרנטיביות הוא תנאי הכרחי לשיפור איכות החיים.

בין הטיפולים הפחות קונבנציונליים, אלה שמראים את התוצאות הטובות ביותר עבור החולים בדלקות מפרקים (גם ברמות הקשות ביותר) ניתן למצוא את הגראס הרפואי. הגראס, שנחשב עדיין לסם בלתי חוקי הידוע לעיתים בשם מריחואנה, אמנם לא נשמע אקזוטי כמו שיטות של רפואה מסורתית ועממית, אבל עם העובדות בשטח אי אפשר להתווכח.

סם או תרופה?

בעיני אנשים רבים ששומעים על האפשרות שגראס טומן בחובו תועלות רפואיות של ממש, הדבר לא נראה הגיוני. לאחר שנים רבות של חינוך ואפילו הטפה כנגד סמים, מכל הסוגים ומכל המינים, כעת מספרים שהשימוש בגראס בתור תרופה אינו מופרך? לפני שנספר על התועלות הרפואיות שטמונות בגראס הרפואי נספר שלא מעט תרופות שבהם עושים שימוש רב הן למעשה סמים לכל דבר.

פעמים רבות, ההבדל שבין סם לתרופה אינו ברור וכלל איננו מובן מאליו. על דבר זה תעיד יותר מכל העובדה שהמילה האנגלית המתארת סם זהה למילה המתארת תרופה, שניהם מכונים בשם – drug (דראג).

כדי לסבר את האוזן, נוסיף ונאמר שישנם חומרים רבים אחרים שנחשבים לסמים, אלא שלעומת המריחואנה וסמים אחרים, הם אינם מוגדרים כבלתי חוקיים. כאן ניתן למצוא את הניקוטין, האלכוהול, הקפאין וחומרים ממכרים רבים אחרים.

צחוק הגורל הוא שדווקא הגראס נחשב להרבה פחות ממכר לעומת חלק גדול מהסמים החוקיים – תרופות ושאינם תרופות.

הכרת הממסד הרפואי

הגראס נחשב בחלק גדול ממדינות העולם לסם בלתי חוקי. בישראל, כמו בחלק גדול ממדינות העולם הנאור, עלתה מאוד ההכרה בתועלות הרפואיות העצומות שטמונות בסם זה.

הכרה זו הביאה לפתיחה של קטגוריה חוקית למחצה – השימוש בגראס יהיה חוקי וניתן אפילו לגדל אותו באופן חוקי, בתנאי שהצרכן זקוק לחומר זה מבחינה רפואית. בישראל ישנם כמה ארגונים שמגדלים את הסם באופן מסחרי בדיוק לשם מטרה זו.

זה המקום לציין שהממסד הרפואי, שכבר למד להכיר ולהוקיר את יתרונות הסם הנדון עבור חולים שונים, ובהם גם החולים בדלקות פרקים, הוא הגורם המוסמך לאשר או לא לאשר את השימוש למטרה רפואית.

משרד הבריאות הסמיך מספר מוגבל של רופאים שהם ורק הם יוכלו, על סמך המלצות של רופאים מומחים, לאשר את השימוש בגראס רפואי על ידי חולים שונים. האישור, שניתן במשורה, ניתן רק לשורה של מחלות ובהן סוגים שונים של סרטן, מחלות אוטואימוניות ודלקות פרקים.

שיפור מהקצה אל הקצה

בין היתרונות הרבים של הגראס הרפואי עבור חולים בדלקת פרקים ניתן לציין את היותו משפר מצב רוח, משרה שלווה, מסלק כאבים ומשיב תיאבון. מסיפוריהם של חולים בדלקת פרקים, חלקם כאלה שמצבם מנע מהם לנהל שגרת חיים סבירה, אפשר לראות שהשפעת הסם הייתה לא פחות מאשר דרסטית.

חולים קשים הצליחו לחוות ירידה משמעותית ברמת הדלקת, שיפור עצום ביכולת התנועה של המפרקים הפגועים, הפחתה שאין ערוך לה ברמות הכאב והחזרת היכולת לתפקד באופן עצמאי.

לפני סיום נדגיש שלמרות ההכרה של הממסד הרפואי, ישנם עדיין רופאים רבים שמתקשים לקבל את התועלות הרפואית שטמונה בגראס. בין הרופאים הללו ישנם כאלה שנשענים על העובדה שההשפעות הרפואיות לא זכו למחקר רחב היקף.

יחד עם זאת, מומחים בתחום מציינים שלסם הזה סיכונים מעטים, יחסית, ובהחלט לא כאלה שחורגים מהסיכונים הטמונים בשימוש בתרופות מרשם. תרופות כאלה, נזכיר, גם הם סמים לכל דבר.

074-7691313 דילוג לתוכן