מוצרי בריאות לכאבי מפרקים – לטיפול ביתי

מוצרי בריאות לכאבי מפרקים – לטיפול ביתי

מלאו את פרטיכם ונחזור בהקדם

כאבי מפרקים הם בעיה נפוצה בקרב רבים באוכלוסיה. מחלות דלקתיות, זיהומיות או ניווניות עלולות להביא לכאבי מפרקים, לדלקות במפרקים ולתסמינים לא נעימים אחרים דוגמת אודם במפרק, חום או חולשה כללית. הכאבים עלולים ללוות את הסובלים מהם למשך תקופה ארוכה ולהקשות מאוד על התפקוד, מה גם שבהיעדר טיפול יעיל בבעיה הגורמת להם היא עלולה להתפתח בצעדי ענק. למרבה השמחה, עם התפתחות הרפואה המודרנית ושכלול הטכנולוגיות, גדל מספר מוצרי הבריאות והרפואה שיכולים לסייע לסובלים מכאבי מפרקים.

שיטות טיפול מקובלות בכאבי מפרקים

כאבי מפרקים נראים לעיתים כמו סוף העולם, אבל בפועל יש מספיק פתרונות שאפשר להיעזר בהם. זה מתחיל כמובן עם התרופות לשיכוך כאבים, הן תרופות ללא מרשם והן תרופות מרשם. במקרים פשוטים יחסית ניתן להתבסס על תרופות שאינן כוללות סטרואידים, אך כאבים חמורים עלולים שכן להצריך סטרואידים.

יש מחלות הדורשות נטילה של תרופות ממשפחת ה-DMARDs, תרופות שכן עשויות להשפיע גם על מקור הכאבים. בין התרופות האלו יש כאלה המקשות על שחרור חומרים דלקתיים או מפחיתות דלקות מפרקים, מה שעשוי למנוע החמרה של הכאבים או אפילו נזקים מצטברים.

טיפולי פיזיותרפיה נפוצים מאוד להתמודדות עם כאבים ובעיות במכלול איברים בגוף, וגם במקרה של בעיות מפרקים יכול להיות להם מקום. כך למשל דלקות חמורות במפרקים עלולות לפגוע באופן התפקוד של המפרק, אך באמצעות תכנית טיפולי פיזיותרפיה המותאמת על ידי איש מקצוע ניתן לשפר את המצב משמעותית. במקרים החמורים אין מנוס מביצוע של ניתוח כירורגי, כשאחת הדוגמאות המובהקות היא ניתוח להחלפת מפרק ירך פגוע.

מוצרים לשימוש ביתי

בשנים האחרונות גבר הביקוש למוצרי בריאות ורפואה המיועדים למגזר הביתי, ושעשויים להשלים או אפילו לשפר טיפולים "מסורתיים" דוגמת אלו שהוזכרו מעלה. זה מתחיל עם מוצרים אורתופדיים ואביזרי עזר, דוגמת סדים או מדרסים. בכוחם של מוצרים מהסוג הזה לשמור על יציבות או תבניות הליכה נכונה, גם בהתקיים בעיית המפרקים, לבלום זעזועים וכתוצאה מכך להפחית את הכאבים וגם את השחיקה הגופנית. שילוב נכון של המוצרים בשגרת החיים של האדם הסובל מהכאבים יכול לעשות פלאים.

את הסקירה אנחנו ממשיכים עם מוצרים שונים שתכליתם הפחתת כאבים, באזור המפרקים או באופן כללי. מכשיר לייזר לשיכוך כאב מכשיר ה-TENS, המבוסס על שליחת גירוי חשמלי לגוף, נחשב לאחד המרכזיים בשדה המשחק. המכשיר חוסם את שדרי הכאב במוח, מסייע בהרגעת הגוף ומפחית כתוצאה מכך את הכאבים.

מכשירי הלייזר, שהפכו לפופולאריים פי כמה בשנים האחרונות, מיועדים אף הם למטרת שיכוך הכאבים. קרני הלייזר, שעוצמתן פחותה פי כמה בהשוואה לקרניים היוצאות מהמכשירים המקצועיים הנמצאים בשימוש המכונים הייעודיים, מסייעים להמרצת הדם באזור ומאיצים את הריפוי הטבעי של הגוף. אחת ההשפעות החיוביות של כך, ניחשתם נכון, היא הפחתת כאבים. מדבקות ייעודיות המושמות על האזורים הפגועים, כמו גם אמצעי חימום (דוגמת כרית חימום), יכולים אף הם לחולל את השינוי שאנשים הסובלים מכאבי מפרקים בוודאי מצפים לו.

תוספי תזונה משמשים כיום להשלמת חוסרים של רכיבים חיוניים עבור הגוף שלנו, ויכולים להיות רלוונטיים גם במקרה של כאבי מפרקים – זאת כאשר הסיבה לאותם כאבים היא מחסור מהותי ברכיב חיוני לבריאות העצמות והגוף.

אומגה 3 למשל ידועה ביכולת שלה להפחית את תסמיני הכאב או אפילו לשפר את מצבן של דלקות המביאות לו. רכיב חיוני נוסף, הזמין בתוספי תזונה, הוא ויטמין D. הויטמין משפר את ספיגת הסידן בגוף ובכך מסיע לגדילת העצמות התקינה, משפר את תפקוד השרירים ומחזק את המערכת החיסונית. מומלץ לפנות לטיפול נטורופתיה על מנת לבנות תפריט תזונתי נכון ובריא אשר יסייע בהתמודדות עם הכאב.

074-7691313 דילוג לתוכן