היתרונות של דיקור מערבי להתמודדות עם כאב

היתרונות של דיקור מערבי להתמודדות עם כאב

מלאו את פרטיכם ונחזור בהקדם

התמודדות עם כאב היא לא דבר קל, בטח אם מדובר על כאב טורדני שמעסיק אתכם לא מעט. עם זאת לרפואה של היום קיימות לא מעט אפשרויות שונות לעזור לכם להתמודד עם כאב. המטרה היא שתוכלו לנסות להחזיר את עצמכם לשגרה הרגילה במהירות האפשרית. אחת מהשיטות היעילות ביותר להתמודדות עם כאב היא שימוש בדיקור. רובנו מכירים את הדיקור הסיני שהפך להיות מאוד פופולארי בישראל ובעולם כולו. אך האם יצא לכם לשמוע על דיקור מערבי? מדובר על טכניקת דיקור מעט שונה. הדיקור המערבי מתבצע במקום אחר בגוף כאשר הוא נעשה יחס עם עיסוי. המטרה היא כמובן להגדיל את האפקטיביות של הדיקור ולהשיג את התוצאה הרצויה.

 

דיקור מערבי לא כואב

בואו נשאיר מאחור את אחת הסטיגמות הכי נפוצות על דיקור באופן כללי. גם דיקור מערבי כמו דיקור סיני לא אמור להיות כואב כל עוד מבצעים אותו בצורה הנכונה. החוכמה תהיה לדעת לפנות למקום הנכון שבו תוכלו לבצע את הדיקור. זוהי הדרך שלכם להבטיח כי לא תמצאו את עצמכם מתמודדים עם דיקור כואב ולא נעים. כמובן שיכולה להיות אי נוחות מסוימת כאשר מחדירים את המחט, אך זה עניין פעוט במיוחד. ברגע שההקלה בכאב תגיע כתוצאה מהדיקור תבינו כי זה לגמרי היה שווה את זה. כאשר כואב לכם אזור מסוים בגוף, לא בטוח שתרגישו את המחט. בסוף הבחירה הזאת תתברר לכם כבחירה כדאית מאוד.

 

יעיל לכל סוגי הכאבים

זה לא באמת משנה מהי הסיבה שבגללה כואב לכם הגוף. הרי זה יכול להיות בגלל עניין כזה או אחר, בכל פעם הוא גם עשוי להשתנות. המומחים של אסטריקס פיזיותרפיה מספרים כי הדיקור המערבי יעיל במיוחד. מדובר על דיקור שיאפשר לכם להתמודד עם כל סוגי הכאבים בצורה טובה. בשונה מאפשרויות טיפול אחרות שמיועדות רק במקרים מסוימים ורק לכאבים מסוגים ספציפיים. כאן אתם מקבלים פתרון אחד שיאפשר לכם להתמודד עם כל כאב אפשרי. אתכם זה לא מעניין מדוע הכאב הגיע, אתכם מעניין לדעת שיש אור בקצה המנהרה.

הקלה בכאבים מיד

עד כה התנסיתם עם כל מיני שיטות טיפול שונות שלא הביאו להקלה בכאב? כאן אתם מסוגלים לבחור בשיטה שמוכיחה את עצמה בכל פעם מחדש. מעבר לכך, דיקור מערבי מביא להקלה מיידית בכאב, לא תצטרכו להמתין זמן רב עד להשגת התוצאה. לרוב כבר אחרי טיפול אחד בלבד תוכלו להרגיש שיפור. אם לא תרגישו שיפור, אחרי מספר מועט של טיפולים תוכלו לראות את ההקלה מגיעה. נדגיש כי חובה להתמיד עם הטיפול כדי שתוכלו להשיג את התוצאה הרצויה מנקודת המבט שלכם. עם זאת ברגע שרואים הקלה ראשונית בכאב יהיה לכם את הדרייב להמשיך בדיוק באותה הדרך.

074-7691313 דילוג לתוכן