שיקום גריאטרי להורים שלכם — מעטפת טיפולית ייחודית

שיקום גריאטרי להורים שלכם — מעטפת טיפולית ייחודית

מלאו את פרטיכם ונחזור בהקדם

זה עשוי לקרות לכל אחת ואחד, באופן טבעי ועם תהליך ההזדקנות. רקמת השריר נעשית דלילה יותר, השרירים נחלשים וגם ההתאוששות ממחלות שונות נעשית מורכבת ואיטית הרבה יותר. למעשה, אצל קשישים מדובר באתגר של ממש, שכן במקרים רבים הם מתקשים לבצע פעולות פשוטות, סובלים מחוסר יציבות וחוששים מפני נפילות. החדשות הטובות הן שניתן לשקם את הגוף ולהחזיר אנשים אלה לתפקוד באמצעות טיפול ייחודי המותאם עבורם.

מתי שיקום גריאטרי יכול להתאים?

באופן כללי, כאשר מדברים על שיקום גריאטרי מתייחסים למחלות שונות הנפוצות יותר בגיל השלישי. כאמור, תופעות אלה מקורן בשינויים פיזיולוגיים טבעיים שמתרחשים עם הזמן, ואלה הופכים את האדם המבוגר לפגיע יותר בכל הקשור לחשיפה למחלות כרוניות, לנטייה לנפילות ואף לחולשה גופנית. כתוצאה ממחלות אלה הקשיש עלול למצוא עצמו תלוי באחרים, וללא כל יכולת לבצע באופן עצמאי את הפעולות הבסיסיות ביותר.

בכל אחד מהמקרים האלה שיקום גריאטרי הוא קריטי. הוא יכול לשפר את איכות החיים, לצמצם את סכנת הנפילות ולאפשר לקשיש לשמור על חיוניות ותפקוד אופטימלי.

מתי נדרש שיקום?

כשלישי מכלל המבוגרים שחצו את גיל 65 נוטים ליפול יותר מאשר בעבר, ועל פי ההערכות נפילות אלה מתרחשות אחת לשנה לכל הפחות. שיעורים אלה עולים עם הגיל, והסיכון עולה עם הופעתן של מחלות נוירולוגיות כמו פרקינסון. אלה הן דוגמאות קלאסיות למקרים בהם נדרש שיקום, ובוודאי כאשר נפילה מובילה לשברים ואף להליכים כירורגיים.

בנוסף, אנשים מעל גיל 65 חשופים גם לסיכונים פוטנציאליים אחרים. בפרט קיים סיכון מוגבר למחלות נוירולוגיות כמו אירועים מוחיים או דמנציה, ואפילו פרקינסון. שיקום נוירולוגי יכול לסייע בעיכוב רבים מהתסמינים של מחלות אלה, ולהעניק לקשיש את ההזדמנות לשפר את איכות חייו בבטחה, ללא חשש מנפילות, חוסר יציבות והשפעות קוגניטיביות ורגשיות אחרות.

תהליך השיקום – גם מהבית

על אף שמרבית הטיפולים הפיזיותרפיים מתקיימים מחוץ לבית, עבור מבוגרים רבים חציית הדלת נתפסת כמשימה בלתי אפשרית. לכן חשוב לדעת שניתן לבצע תהליכי שיקום וטיפול פיזיותרפי גם בבית, בהתאמה אישית ובהתאם לצרכים הייחודיים של כל אחת ואחד.

במילים אחרות, גם ההורים שלכם נקלעו למציאות לא מוכרת וזקוקים לפתרון אפקטיבי שיעניק לכם תחושה של חופש, עצמאות ובטחון אישי, שיקום גריאטרי יכול לספק להם (ולכם) את המענה הטוב ביותר. עם היכולת להזמין גורם מקצועי שיעניק להם את הטיפול המיטבי בין כותלי ביתם, נדמה שמדובר בפתרון המושלם.

אנחנו ב-Restart Therapy מומחים בפיזיותרפיה פרטית, שיקום בבית, שיקום פרטי לאחר אירוע מוחי וקלינאית תקשורת פרטית, מאמינים כי גם בקרב בני הגיל השלישי ניתן לשפר ירידה בכל תחום תפקוד על ידי שיקום. קשישים רבים אשר קיבלו טיפול מקצועי ומסור מצוות המטפלים שלנו כבר חזרו לתפקוד עצמאי לאחר פגיעה או מחלה. צוות המטפלים שלנו עומד לרשותכם ומזמין אתכם לשאול אותו כל שאלה בנושא שיקום בגיל השלישי. התקשרו עוד היום לטלפון שמספרו 077-9966400 או בקרו באתר האינטרנט שלנו בכתובת: https://www.restart-therapy.co.il/.

074-7691313 דילוג לתוכן