כל מה שצריך לדעת על החלפת ברך

כל מה שצריך לדעת על החלפת ברך

מלאו את פרטיכם ונחזור בהקדם

בכל פעם שהברך שלכם נמצאת בתזוזה, אתם מרגישים תחושת כאב לא מוסברת על מנת שתוכלו לחזור לתפקוד מלא יהיה עליכם לבצע טיפולים שונים כדי להחזיר את המצב לקדמותו. בחלק מהמקרים טיפולים פשוטים יכולים להביא שיפור משמעותי, כזה שיאפשר לכם לחזור לתפקוד מלא. עם זאת במקרים אחרים לא תהיה ברירה אלא לבצע ניתוח שאמור לפתור את הבעיה שמטרידה אתכם. ניתוח החלפת ברך יכול להישמע לכם כמו ניתוח עתידני, כזה שלא ניתן ליישם אותו. אך בפועל את הניתוח הזה עוברים בכל שנה מאות או אלפי אנשים ממש כאן בישראל. מה זה הניתוח הזה? ואיך הוא בדיוק מתבצע? את התשובות לשאלות החשובות האלה תוכלו למצוא במאמר.

 

למי מיועד ניתוח החלפת ברך?

הניתוח הזה מיועד עבור אנשים שסובלים מבעיות ברכיים באופן קבוע ומתמשך. המטרה של הניתוח היא לפתור את הכאבים הכרוניים שמטרידים אתכם בצורה שלא נותנת לכם מנוח. על ידי ביצוע הניתוח תוכלו לראות שיפור משמעותי בתחושה הכללית, וגם בתזוזה של הברך. את הניתוח צריך לעשות לאחר שמוצו כל אפשרויות הטיפול האחרות שנמצאות על הפרק. כמובן שכל אחד יכול לבחור את השיטות השונות לטיפול שנראות לו כאידיאליות. את הבחירות עושים יחד עם הרופא המומחה שאמור לקבל את ההחלטות הנכונות ביותר עבורכם. כל מי שנכנס לתהליך מהסוג הזה ירצה למצוא את עצמו במצב שבו הכאבים נעלמים כלא היו. אם הכאבים ייעלמו לגמרי או באופן ניכר, תוכלו לדעת כי אתם עשיתם את הבחירה הנכונה לכם.

 

למה כדאי לעבור ניתוח מהסוג הזה?

הבחירה בניתוח מהסוג הזה אמורה להיות הבחירה האחרונה שאותה תצטרכו לעשות. כל עוד אפשר לפתור את הבעיות השונות באמצעים אחרים, מוטב לכם לנצל אותם ולהשתמש בהם. אך כולנו יודעים כי ישנם מקרים שבהם לא יהיה ניתן לפתור את המצב בגישות טיפול שמרניות. בסיטואציות מהסוג הזה האפשרות היחידה שתעמוד לרשותכם תהיה לבצע ניתוח שאמור להפחית את הכאבים. הניתוח מאפשר לגשת אל שורש הבעיה, כך תוכלו להיות משוכנעים כי המצב לא יחזור לקדמותו. כאן לא מדובר על פתרון שמביא תוצאות חלקיות או כאלה שלא יהיו לשביעות רצונכם.

 

מה סיכויי ההצלחה של הניתוח?

כמו כל ניתוח אחר, גם ניתוח החלפת ברך מגיע עם אחוזי הצלחה משלו. למרות שהוא נשמע כמו ניתוח מורכב עם סיכויי הצלחה נמוכים, ההפך הוא הנכון במקרה הזה. כל עוד תבצעו את הניתוח במקום הנכון, תוכלו להנות מסיכויי הצלחה גבוהים באופן יחסי. אנו מדברים על אחוזי הצלחה של 70-90 אחוז ברוב המקרים. אך כמובן שצריך לקחת בחשבון את המקרים שבהם הניתוח לא משיג את ייעדו. ברוב המקרים האפשרות הזאת היא האפשרות היחידה שעוד נותרה לכם בסל האפשרויות. אם לא תבחרו בה יהיה עליכם לסבול את הכאב כל החיים.

 

כיצד נראית ההחלמה לאחר הניתוח?

ההחלמה לאחר ניתוח החלפת ברך היא לא החלפה קלה, כמו כל ניתוח מורכב אחר. בשבועות הראשונים יהיה לכם מאוד קשה לבצע את התנועות שאותן רציתם לעשות. החדשות הטובות הן שבשלב מסוים תוכלו לראות שיפור ניכר בהרגשה האישית שלכם. הכאבים ייעלמו, והתנועה תחזור להיות רחבה כמו שתמיד רציתם. ההחלמה בסך הכל נמשכת מספר שבועות, כאשר הכאב עצמו נעלם אחרי שבוע עד שבועיים. קחו לעצמכם הפסקה של כמה שבועות מהעיסוקים שמעמיסים עליכם כדי להחלים בצורה מלאה. לאחר ההחלמה תוכלו לעשות כל מה שאתם רק רוצים מבלי שתהיה לכך מניעה.

074-7691313 דילוג לתוכן