מרפאת כאב רב תחומית

מרפאת כאב רב תחומית

מלאו את פרטיכם ונחזור בהקדם

כל אחד מאיתנו יכול לסבול מכאבים חזקים מאוד. במקרים בהם אנו סובלים מכאבים חזקים אין יותר מדי דברים אשר יכולים לעזור לנו להקל על הכאב. במידה וכדורים נגד כאבים אינם מסייעים לנו להתמודד עם הכאב ולהרגיש טוב יותר, ההמלצה היא לפנות למרפאה שההתמחות שלה היא טיפול בכאבים. 

המטרה העיקרית של מרפאות הכאב היא לעזור לנו כאשר אנו סובלים מכאבים חזקים מאוד. לא משנה אם אנו סובלים מכאב בשרירים, בכתפיים, בראש, בגב, בבטן, ברגליים או בכל מקום אחר, כל אחד מן הכאבים הללו יכול לפגוע בתפקוד השוטף שלנו ובשגרת החיים שאנו מנהלים. אם אתם סובלים מכאבים חזקים ואתם מעוניינים להתמודד איתם, אנו ממליצים לכם לפנות למרפאת כאב רב תחומית אשר מתמחה בטיפול בכאבים כרוניים שתעזור לכם להתמודד עם הכאבים מהם אתם סובלים. 

במאמר הזה תוכלו למצוא מידע רלוונטי בכל הנוגע למרפאות כאב. 

 

מה זה מרפאת כאב? – יורדים לעובי הקורה

כאשר אנו מדברים על מרפאת כאב אנחנו למעשה מדברים על מרכז רפואי שהייעוד העיקרי שלו הוא טיפול בכאבים כרוניים. אנשים שחולים בסרטן או שמא חלו פעם בסרטן סובלים מכאבים קשים מאוד. כמו כן, גם אנשים אשר חולים במחלה אשר נקראת "שלבקת חוגרת" סובלים מכאבים דוקרים באזור בו קיימת הפריחה, ישנם אנשים אשר סובלים ממחלות של כאבים כרוניים אשר גורמות לכאבים חזקים מאוד בכל הגוף. אין ספק כי חיים המלווים בכאב הם חיים לא תקינים וקשים הרבה יותר. הפגיעה באיכות החיים היא משמעותית ביותר. 

כל מטופל אשר מגיע למרפאת כאב מקבל טיפול מיוחד אשר מותאם באופן אישי לכאבים מהם הוא סובל ולמחלה ממנה הוא סובל. בחלק גדול מן המקרים רופאי הכאב בוחרים לטפל במטופלים על ידי שימוש בקאנביס רפואי או על ידי טיפולים משלימים שונים כמו למשל: טיפולי דיקור סיני, טיפולים באמצעות שימוש בצמחי מרפא, טיפולים רפלקסולוגיים ועוד. 

 

ממה יכול להיגרם כאב?

מקור הכאב הוא אינדיבידואלי לכל אדם ואדם. אנשים מסוימים יסבלו מכאבים גופניים קשים מאוד כתוצאה מפציעה קשה שהם עברו או כתוצאה מתאונה בה הם לקחו חלק. אחרים עשויים לסבול מכאבים קשים בעקבות בעיות נפשיות כאלה ואחרות, ויש כאלה אשר סובלים מכאבים לאחר שהחלימו ממחלת הסרטן הקשה או לאחר שעברו התקף לב. ישנן סיבות רבות ומגוונות לכאבים פיזיים, הדבר המשותף לכל המטופלים אשר מגיעים למרפאות הכאב הוא שאף אחד מהטיפולים שהם עברו לא עזר להקל על הכאבים שהם חווים. כאבים קיצוניים וחזקים אינם מאפשרים לנו לנהל חיים תקינים וכתוצאה מכך אנשים רבים חווים ייאוש רב כשהם לא מוצאים טיפול לכאבים שלהם. על ידי פנייה למרפאת כאב רב תחומית חלק גדול מן החולים מוצאים טיפול שעוזר לכאבים שלהם וכך הם יכולים להמשיך לנהל חיים תקינים. 

074-7691313 דילוג לתוכן