מכשירי לייזר לטיפול בכאבי מפרקים

מכשירי לייזר לטיפול בכאבי מפרקים

מלאו את פרטיכם ונחזור בהקדם

מכשירי לייזר לטיפול בכאבי מפרקיםטיפול חדש המשתמש בטכנולוגיה מתקדמת מאפשר שיפור ניכר והטבה משמעותית בכאבי מפרקים וזאת באופן פשוט בעזרת מכשירי לייזר לשימוש ביתי.

הטיפול עושה שימוש בלייזר רך והוא כבר נכנס באופן מעשי לשוק וזמין לציבור לאחר שעבר את שלב הניסויים, המחקר והפיתוח והראה תוצאות מרשימות בהקלה על כאבי מפרקים הנובעים מפציעות, דלקות גידים, כאבי ברכיים וגב.

שימוש  ביתי קל ונוח

מכשירי לייזר משווקים בארץ ומיועדים לשימוש עצמי במטרה להקל על כאבים שונים בדגש על כאבי מפרקים, בנוסף הטיפול מתאים גם להקלה וריפוי של פצעים חיצוניים הכוללים גם כוויות ואקנה. טכנולוגית הלייזר הרך המתקדמת עושה שימוש באלומה המופקת מהמכשיר ומוקרנת לאזור הכאב והפגיעה ובכך מעוררת ומעודדת תהליכי ריפוי טבעיים של הגוף.

המכשיר תוכנן ועוצב לטובת נוחות השימוש העצמי בדומה למכשירים ביתיים אחרים להסרת שיער או לתספורת כאשר הוא קל לתפעול וההנחיה היחידה הנדרשת היא להתמיד את פייתו של המכשיר לאזור הכאב פעמיים ביום  ובפרק זמן בהתאם לסוג וחומרת הפציעה.

המכשיר מאפשר כיוון וקביעה מראש של זמן הטיפול בטיימר המצוי במכשיר ואופן תפעולו ומהלך הטיפול מתבצע על ידי הצמדת המכשיר תוך לחיצה על הכפתור אשר מפעיל את הקרנת הקרן למקום הכאב. עם סיום הטיפול המכשיר ישמע קול צפצוף המעיד על תום משך הזמן המתאים לטיפול כפי שנקבע.

טיפול לקבוצות אוכלוסייה מגוונות

כאבי מפרקים הם בעיה שכיחה בקבוצות אוכלוסייה רבות ומגוונות, רובנו נתקלים בשלב כזה או אחר בחיים בכאבי גב וברכיים, אזורים המועדים לפורענות ורגישים וחשופים לפציעה וכאב כתוצאה משחיקתם. קבוצות סיכון הסובלות בשכיחות גבוהה מכאבי מפרקים הם ספורטאים אשר פעילותם מתאפיינת בעצימות גבוהה וחזרה על פעולות המפעילות עומס יתר מתמשך על המפרקים. גם קשישים נוטים לסבול מכאבים במפרקים כתוצאה משחיקה הנובעת מהגיל וכמובן על מי שחווה פציעה כתוצאה מאירוע טראומטי כגון נפילה, תאונה וכו'.

אופן הטיפול

משתמשי מכשירי הלייזר מדווחים על הקלה מידית בכאבים אשר מאפשרת חזרה לתפקוד תקין ומלא. על אף התוצאות המידיות, חשוב להבין כי היעלמות מוחלטת של הדלקת הגורמת לכאבים דורשת התמדה בטיפול. אופי המכשיר תוכנן כך שיאפשר לשאת אותו בקלות לכל מקום ולהתאים את מועד הטיפול על פי רצון המטופל ללא צורך בשינוי שגרת היום. הטיפול מצמצם את התלות בנטילת משככי כאבים ומאיץ את תהליכי ההחלמה הטבעיים של הגוף.

יתרונות השימוש בלייזר רך לכאבי מפרקים

הטיפול המומלץ במכשיר נמשך שש דקות, אך ההנחיה בשלב הראשון היא לטיפול במשך שתי דקות פעמיים עד שלוש ביום תוך העלאה הדרגתית במשך זמן הטיפול עד לטיפול מלא. שימוש נכון וראוי במכשיר יביא לשיפור ניכר והקלה על הכאבים הן באופן מידי והן לטווח ארוך.

אחד מיתרונות הטיפול באמצעות לייזר רך הוא העובדה כי אינו גורם לתופעות לוואי וזאת בשונה מנטילת תרופות או טיפולים כירורגיים ופולשניים. השיטה מתאימה למגוון פגיעות במפרקים והטיפול יעיל לדלקות, פציעות ספורט, כאבי שרירים ורגישויות בברכיים ובגב התחתון.

פעולה בטוחה המאיצה תהליכי ריפוי טבעיים

הטיפול הוא אמנם ביתי וקל לתפעול, אולם עוצמתו גדולה בהשוואה לטיפולים דומים אשר היו נהוגים בעבר. עוצמת קרן הלייזר מגיעה ל-250 מילי-וואט והיא נותרת עוצמתית גם כאשר הכאבים מתפרשים על פני שטח רחב. הקרן חודרת אל התאים הפגועים והיא בטוחה לחלוטין.

עם קליטתה, הלייזר יוצר שרשרת של תגובות בגוף אשר ראשיתה בהמרצת מחזור הדם וזרימת הדם לאזור הפגוע מה שמעורר את הפעילות התאית ומחזק את התקשורת הבין תאית, פעולות אלה חיוניות ומביאות לשחרור אנדורפינים, הורמונים משככי כאבים וייצור אנזימים תוך העלאת זרימת החמצן וחומרים חיוניים נוספים לאזור הפציעה, כל אלה מעודדים ומקלים על הגוף להילחם בפגיעה והתוצאה היא הפגת הדלקת והתפוגגות הדרגתית של הכאבים.

דעת המומחים

חשוב להקפיד על שימוש במכשירי לייזר אשר קיבלו את אישור משרד הבריאות ומכון התקנים. המומחים מעידים על יעילות הטיפול, אולם הרופאים עוד זקוקים למחקרים נוספים על מנת לקבוע מהו הגורם להפחתת הכאב, מה שיאפשר שימוש במכשיר גם בבתי חולים. פעולת המכשיר יוצרת הקלה על כאבים באמצעות מנגנונים המדכאים כאב ומגרים את תאי העצב כך שיופרשו חומרים טבעיים המביאים לריפוי הפגיעה.

074-7691313 דילוג לתוכן